Płatność, dostawa i zwroty
Potrzebujesz pomocy? Znajdziesz tutaj najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów na Tala vintage
Jakie są metody dostawy?
Metody dostawy różnią się w zależności od przedmiotu
Najpopularniejsze z nich to: kurier lub specjalny kurier meblowy.
Po nadaniu przedmiotu otrzymasz wiadomość ze szczegółami wysyłki.
Przedmiot, który mnie interesuje, nie ma podanej ceny wysyłki.
Jeśli na stronie przedmiotu brakuje informacji o koszcie wysyłki, zapytaj o wycenę podając dokładny adres dostawy
Informację o kosztach wysyłki otrzymasz mailowo możliwie najszybciej, w ciągu kilku dni roboczych.
Czy cena dostawy obejmuje wniesienie przedmiotów do domu?
Standardowa dostawa nie obejmuje wniesienia przedmiotów do Twojego mieszkania. Chcemy w ten sposób zapewnić jak najniższe koszty transportu. Jeśli zamówiłeś ciężkie przedmioty, upewnij się, że ktoś będzie w stanie pomóc Ci z rozładunkiem.
Jak długo muszę czekać na moje zamówienie?
Czas dostawy różni się dla każdego przedmiotu.
Czas transportu zazwyczaj wynosi od kilku dni (przesyłki STANDARDOWE ) do ok. 3 tygodni (TRANSPORT MEBLOWY)
Czy mogę sprawdzić status swojej wysyłki?
Po nadaniu przedmiotu przez sprzedawcę, otrzymasz wiadomość ze szczegółami wysyłki. Znajdziesz w niej numer listu przewozowego, dane firmy, która realizuje transport i, w niektórych przypadkach, link do śledzenia przesyłki.
Jak mogę zapłacić za kupione przedmioty?
Akceptujemy płatności kartą Visa i Mastercard i e-przelewy. Płatności realizowane są przez bezpieczne i szyfrowane połączenie, przez pośrednika płatności PayU SA
Czy w cenę wliczony jest podatek VAT?
Ceny na TALA vintage są cenami brutto.
Czy kupione przedmioty można zwracać?
Jeżeli zakupiony przedmiot Cię nie satysfakcjonuje, możesz go zwrócić (na własny koszt) w ciągu 14 dni od daty jego odbioru. Gdy przedmiot wróci w niezmienionym stanie , otrzymasz od nas zwrot kosztów przedmiotu i wysyłki pierwotnej. Zwrot możesz zgłosić przez Panel Użytkownika lub, w przypadku zakupu jako gość, mailowo pod adresem kontakt@talavintage.pl
Przedmiot okazał się uszkodzony lub niezgodny z opisem, czy mogę złożyć reklamację?
Tak. Konieczne jest sprawdzenie przedmiotu w obecności Kuriera i w razie uszkodzeń spisanie protokołu szkody. Brak takiego dokumentu jest podstawą do odrzucenia reklamacji.
Reklamację możesz zgłosić przez Panel Użytkownika lub, w przypadku zakupu jako gość, mailowo pod adresem kontakt@talavintage.pl