potrzebujesz pomocy?
znajdziesz tutaj najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów na
t a l a vintage
JAK DZIAŁA WYSYŁKA ?
zamówione produkty pakowane z uśmiechem i należytą starannością, tak aby dotarły do Ciebie nie tylko szybko, ale i bezpiecznie
wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej lub profesjonalnego kuriera meblowego
dostawca ma Twoje dane kontaktowe i skontaktuje się z Tobą jeśli będzie to potrzebne dla ustalenia szczegółów odbioru przedmiotu
JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA ?
gdy Twoje zamówienie opuści magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą kod śledzenia, aby śledzić jego postęp online
CZY KUPIONE PRZEDMIOTY MOŻNA ZWRACAĆ ?
jeżeli kupiony przedmiot Cię nie satysfakcjonuje, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego odbioru wysyłając e-mail na adres
kontakt@talavintage.pl - z tytułem ZWROT.
towar należy odesłać na własny koszt
koszty zwrotu produktów ponosi Kupujący
gdy przedmiot wróci bez uszkodzeń, otrzymasz od nas zwrot kosztów przedmiotu i wysyłki pierwotnej
KOSZT WYSYŁKI ?
Drodzy wszystkie przedmioty wysyłane free shipping
dostawa za granicę ustalana jest indywidualnie po wcześniejszym kontakcie : kontakt@talavintage.pl
JAK ZAPAKOWANE SĄ PRZEDMIOTY ?
e c o s t o r y
troska o środowisko i zrównoważony rozwój towarzyszą mi od początku istnienia marki tala vintage
z każdym rokiem poszerzam świadomość aby to co tworzę było odpowiednie
Twoja przesyłka zostanie bezpiecznie spakowana
zgodnie z zasadą "zero waste" - folia stretch - produkowana z surowca pochodzącego w 100% z recyklingu. i karton reuse of packaging -
nie są pobierane z tego tytułu żadne dodatkowe opłaty
JAK DOSTARCZACIE MOJE ZAKUPY ?
przesyłka z zakupami jest dostarczana przez firmę kurierską
przesyłka może być wysłana pod adres inny niż adres Zamawiającego
DOSTĘPNOŚĆ ?
pod zdjęciem produktu znajduje się informacja o stanie towaru na magazynie
warto pamiętać sztuka vintage definiowana jest jako sztuka wysokiej jakości - charakteryzuje się doskonałością i trwałym urokiem - szybko znika z półki :)
WYNAJM DO SESJI ?
Istnieje również możliwość wypożyczenia rekwizytów na sesję - sof, stolików, lamp oraz pozostałych produktów
koszt wynajmu wynosi wtedy 25% ceny rekwizytu za dobę
PROGRAM DLA ARCHITEKTÓW I KLIENTÓW BIZNESOWYCH ?
program partnerski dla architektów i klientów biznesowych zapewnia narzędzia do wygodnych zakupów w specjalnych cenach
wszystko po to, by poszukiwania unikalnych przedmiotów vintage było jeszcze łatwiejsze
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ?
całkowity czas realizacji zamówienia wynosi 2-3 dni roboczych
BEZPIECZNE PŁATNOŚCI ?
formą płatności za założone zamówienie jest przedpłata lub pobranie
zapłać szybko i wygodnie online PayU
nie wahaj się napisać do mnie z wszelkimi pytaniami